alive! but dead inside



tjosan! (...låter som en kondom)

aah, skrivit på länge har inte hänt. Men "I feel alive" , för jag har startat
om saker & ting på nytt. Musiken har öppnats med nya dörrar, sociallivet,
skolan njaaa. Den är, for a fact, som vanligt.

Dock känner jag mig som ett hopknögglat papper som slängts i en
grön soptunna bakom en pissig pizzarestaurang i stan. Yes, i stan,
för det är bara där man finner sådana fina bakgränder med råttfyllda
soptunnor. I alla fall i min fantasi.

Jag är söndertuggad helt enkelt. Och varför? mest bara för att ja vart sjuk
15 ggr sedan 2008-01-30, det är sant 15 ggr! För det kan jag nämligen se
via sjukanmälan på min skolas hemsida, hightech!
Fast egentligen får jag ju inte anmäla 'mig själv' förns 18 år fyllda, och det
sker ju om 4 månader folks! ...ta inte min mening som exalterad, för
jag planerar inte att springa ut och göra naiva saker som att tattuera
in en opersonlig tribal elr ett hjärta som det står mamma i...

nejnej, jag ska sitta hemma, dricka té & titta på på spåret !  (NOT!)
..trots att jag faktiskt skulle kunna tänka mig det*



ja, skönt och skiva av sig lite (skiva lät roligare än skriva va?), framförallt när
jag sitter orörlig pga ryggont, fan ta pappagener! menmen


peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0