apbalsam

denna idtrottsdag i fredags känns fortfarande...

jag föväntade mig ett vanligt gympass i en
friskis&svettislokal ngnstans i näsbypark,
men det vart ju ett extremt nedra hurtigpass!
det stereotypa: "kom igen tjejer, en & två vicka
på rumpan, tre & fyr rör din kropp!"

...nu var det ju kanske 3 killar bland 30 tjejer,
haha, men det var förvånansvärt kul då jag
och mina polare bara flumma kring det här.
..borde fan ha filmats

men det blev min DOMEDAG! för den gav mig en
fruktansvärd träningsverk någon stans mellan...
 
...ja, någonstans mellan "Pectorlais major" & "Deltoideus"...
iallafall, vad kan man göra åt det? stretcha hjälper inte för stunden!
men tigerbalsam brukar ju många säga är uppmkjuande,
det var då jag kom på att jag faktiskt har ngt annat som heter apbalsam!
...eller snarare jag kallar det så bara för att det är och ser ut precis som
tigerbalsam...

intressant va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0