domedagen närmar sig... MEN!

usch, imorgon är dagen, uschhhh...
("friluftsdagen")

någon som har läst catcher in the rye ?
jag är inte klar än, men hittills är det en
riktigt bekväm, vill jag väl uttrycka mig,
bok att läsa. Den har, eller han som skrivit
boken, berättar allt som om du för en vardaglig
konversation med en kompis över en kaffe...
Den har bara en konstig charm som gör att
man  faktiskt VILL veta om han (tex) ska ta 
en cigg eller inte...
Istället för att fortsätta läsa och ta reda på om
huvudpersonen dog eller inte...tex*
Jag för hellre den "konverationen" med en grym

bok om en 16-årig kille från 50-talet, än att träffa

en oönskad person på tåget på morgonen att
bara prata ströskitsnack med...


       

döm inte gamla böcker!!! 

peaceout

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0