mentalister & mineraler



jaa..mentalister (finns ens ordet?) var en impuls bara
för att det var reklam för "the mentalist" på tv...
mineraler, dricker jag nu...
så kommer jag på mina rubriker, impulser.

what to comment todaay,..hmm
jaa, jag kan ju säga att isen/snön går mig 
fruktansvärt in märjen på nerverna i år.
jag är trött på dessa idrottsdagar man har ngn
gång per termin när man går i skolan..
fine i grundskolan, men vrf fortsätta med skiten
på gymnasiet? allt handlar ju om att "få välja själv"
"gymnasiet är frivilligt" "motivera analysera blablabla.
kan man inte få välja själv att träna uutanföör skolan?
på en idrottsdag på gymnasiet skiter säkert dom flesta
i att komma, lärarna har inte koll på alla ändå så
närvaron är säkert jääättekontrollerad....mm,jo,jo...

jag ska nämligen ha en klassisk idrottsdag, eller
"friluftsdag" på fredag därför skriver jag om detta....
ända anledningen att åka på en idrottsdag vid den
här tiden på året är för att åka skidor finns som alternativ.
men vad är resterande? mina damer & fällar:
- promenad i ett slaskigt skogspår
- åka skridskor i NORRTÄLJE ..(vrf?)
- och sist men inte utomhus, gymma på friskis&svettis!

..allt detta kan man göra ändå...hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0